Pretraživanje Nova Iskonstrukcija
Učimo programirati vlastitu igricu! (Lekcija 3)
... ... ... 
Korak po korak
0
3029
Učimo programirati vlastitu igricu! (Lekcija 3)
Nakon što ste gotovo usavršili logiku programa Scratch, Marko vas vodi korak dalje! Naučit će vas kako možete programirati vlastitu video igricu! Saznat ćete kako jednostavno i zabavno, uz pomoć već poznatih Scratch likova, kreirati pravila i zakonitosti igre uz koju zabava traje satima. Po uzoru na online igricu Agar.io, u pozornicu smještamo dvije loptice. Jedna je lovac i prati pokrete našeg miša. Druga lopta, plijen, programirana je tako da bez dodatnog klikanja ili podešavanja bježi od lopte - lovca u kojem se god smjeru ona kretala. Kako će izgledati vaša igra lovca i plijena? Hoćete li olakšati ulov ili ipak učiniti igru malo zanimljivijom i težom? ☺ ## Želite li završiti tečaj i primiti diplomu s poklonima, obavezno pošaljite e-mail s imenom i prezimenom roditelja, imenom i prezimenom djeteta, adresom stanovanja i dobi djeteta na programerko@iskon.hr. Prisjetite se prethodnih lekcija! Lekcija 1 : http://www.iskonstrukcije.hr/iskonstrukcija/644 Lekcija 2: http://www.iskonstrukcije.hr/iskonstrukcija/662 POVEZNICE: SCRATCH, PROGRAM ZA RAD: https://scratch.mit.edu/ MARKOV KANAL NA YOUTUBE-U: https://www.youtube.com/user/KingsOfFailsShow UDRUGA PROGRAMERKO: http://www.programerko.com/ ISKON INTERNET: https://www.iskon.hr/
Komentari
25.08.2016.
Kada ce doci nove instukcije u Scratch-u?
Iskonstrukcije.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo.

Predlažemo prihvaćanje preporučenih postavki, a niže ih možete kontrolirati i prilagođavati, pa i kasnije mijenjati klikom na link iz footera.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskonstrukcije.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.