Pretraživanje Nova Iskonstrukcija
Chia puding sa šumskim jagodama i bananom
... ... ... 
Korak po korak
0
809
Chia puding sa šumskim jagodama i bananom
Ukoliko želite započeti dan nečim zdravim i hranjivim chia puding je pravi odabir. Uz dodatak bilo kojeg voća bit će još ukusniji i zdraviji. Ajmo malo o toj namirnici vrlo bitnoj u prehrani drevnih naroda Maja i Asteka koji su joj dali ime "Chia", što znači "jak" ili "moćan", a danas ju neki nuticionisti smatraju superhranom broj jedan u svijetu – chia sjemenkama. Brojne su dobrobiti tih sićušnih sjemenki: imaju visoku prehrambenu vrijednost, tijelo opskrbljuju proteinima, vitaminima (A, B, E i D) i mineralima (kalcijem, kalijem, bakrom, željezom, manganom i cinkom), odličan su izvor vlakana – balastnih tvari koje pospješuju probavu. Konzumirajući ove sjemenke izgledati ćete mlađe, postati ćete energičniji i osjećati se zdravije i vitalnije. Pa što onda te čudotvorne sjemenke ne bi koristili u svakodnevnoj prehrani koristeći sve njihove blagodati ?!? Ovog puta u chia pudingu s bananama i šumskim jagodama.
1/4 šalice chia sjemenki 1 šalica kokosovog mlijeka,bademovog mlijeka ili jogurta ½ šalice jagoda (najbolje šumskih) ½ šalice banane
Povremeno pomiješajte i neka odstoji otprilike 30 minuta dok ne dobijete gustu smjesu.
Kada je smjesa dovoljno gusta, počnite sa slaganjem - red narezanog voća, red chia pudinga ili obrnuto (sasvim nebitno :))
Komentari
Još nema komentara